وبلاگ سرگرمی و تفریح - خوش اومدین- پیمان قربانی پور
وبلاگ سرگرمی و تفریح - خوش اومدین- پیمان قربانی پور
سخن روز : دنیا آنقدر وسیع هست که برای همه مخلوقات جایی باشد پس به جای آنکه جای کسی را بگیریم تلاش کنیم جای واقعی خود را بیابیم. ‏(چارلی چاپلین)

تركه يه مگس ميگيره ميگه بپر..ميپره..دوباره ميگيردش يه بالشو ميكنه ميگه بپر..مگسه به زور ميپره..ميگيردش اون بالشم ميكنه ميگه بپر ..مگسه نمي پره...ميگه آها نتيجه ميگيريم وقتي دوتا بال مگسا رو ميكنيم كر ميشن


ترکه میره سینما فیلم ترسناک میبینه..همه فرار میکنن جز ترکه..ازش میبرسن تو چرا هنوز نشستی میکه دست به من نزنید من ریدم ...


به یارو میگن وقتی حضرت یونس رفت تو دهن نهنگ چی شد ؟ یارو میگه : یه سازمانی تشکیل شد به نام یونس کو !!!!!



ترکه روی ریل راه اهن میخوابه بهش میگن چرا اینجا خوابیدی ؟ میگه میخوام خود کشی کنم....... میگن پس اون نون بربری چیه دستت؟ میگه بر فرض قطار نیومد من اینجا از گشنگی بمیرم


 غضنفر میره تو خیابون می بینه نوشته: سیو همان سیب استمیگه: دروغ میگن پدر سگا ! خودم خوردم صابون بود!!!!!


پلیس به غضنفر: اینجا ماهی‌گیری قدغنه!!! غضنفر: ولی اینجا تابلو نزدین!!!
پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین


غضنفر بابا ش میمیره هفتش خیلی شلوغ می شه واسه چهلم بلیط می فروشه!!!!



ترکه با خودش کشتی میگیره میشه دوم       !!!!!


به لره کار میدن که کف اتوبان رو لاین بکشه… روز اول ۶ کیلومتر رنگ میزنه… روز دوم ۳ کیلومتر رو و روز سوم کمتر از یه کیلومتر… صاحب کارش بهش میگه هوی چرا تو هر روز کمتر از دیروز کار میکنی…؟ میگه: “من نمیتونم بهتر از این کار کنم… چون هر روز دارم از قوطی رنگ دورتر میشم



يه روز ترکه ميره بانک تا چکش رو نقد کنه. بانکيه بهش ميگه چک سيباس؟ غضنفر جواب ميده نه! مال گردوهای پارساله


ترکه داشته با ناراحتی پولکی ميخورده،ازش ميپرسن چرا ناراحتي؟ ميگه من هرچی ميگم, بهم ميگن ابله، اما به خدااين چيپسا شيرينن


به غضنفر ميگن اگه سردت باشه جه كار مي كني؟ ميگه نزديك بخاري مي نشينم. ميگن اگه خيلي سردت باشه چه كار مي كني؟ ميگه به بخاري مي چسبم. ميگن اگه خيلي خيلي سردت باشه چكار مي كني؟ ميگه معلومه ديگه! بخاري رو روشن مي كنم

یه ترکه میره بنگاه معاملات ملکی بهش میگن : ما یه خونه داریم کنار راه آهنه سر و صداش زیاده ولی بعد از یه هفته عادت میکنی . میگه : ایرادی نداره ، این یه هفته رو میرم خونه ی داداشم !


نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت16:08---23 تير 1390
سلام
خیلی جالب بود.
من لینکت کردم
منو با نام منتظر لینک کن...
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, توسط پیمان
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.